Αρχική Κόσμος ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ το “DEAL της ΧΡΟΝΙΑΣ” για τον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΠΕΤΡΟ ΠΑΠΠΑ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ το “DEAL της ΧΡΟΝΙΑΣ” για τον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΠΕΤΡΟ ΠΑΠΠΑ

60
0

Τα βαριά ονόματα του ξηρού χύδην φορτίου, η Star Bulk Carriers του εφοπλιστή Πέτρου Παππά και η αμερικανική Eagle Bulk Shipping ενώθηκαν επίσημα σε μια συμφωνία με μετοχές, δημιουργώντας τον μεγαλύτερο ιδιοκτήτη χύδην φορτηγών πλοίων στον κόσμο που είναι εισηγμένος στο χρηματιστήριο.

Η νέα εταιρεία θα λειτουργεί ως Star Bulk Carriers, θα έχει έδρα την Αθήνα και θα διοικείται από τον Πέτρο Παππά.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, κάθε μέτοχος της Eagle έλαβε 2,6211 μετοχές της Star Bulk για κάθε μετοχή της Eagle που κατείχε.

Οι κοινές μετοχές της Eagle έχουν παύσει να διαπραγματεύονται και δεν θα είναι πλέον εισηγμένες στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η συνολική κεφαλαιοποίησή τους αυτή τη στιγμή είναι στα 2,1 δισ. δολ.

Ο διευθυντής της Eagle Bulk, Gary Weston, εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο της Star Bulk, ενώ ο εμπορικός διευθυντής Bo Westergaard εντάχθηκε στη νέα ηγετική ομάδα της Star Bulk.

Ο επικεφαλής στρατηγικής της Eagle, Κώστας Τσουτσοπλίδης, θα εκτελεί χρέη προσωρινού ανώτερου συμβούλου για να βοηθήσει στην ενσωμάτωση των επιχειρήσεων.

“Αυτή είναι μια συναρπαστική ημέρα για την Star Bulk καθώς ενώνουμε τις εταιρείες μας και δημιουργούμε έναν παγκόσμιο ηγέτη στη ναυτιλία ξηρού χύδην φορτίου”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Παππάς, προσθέτοντας πως “προχωράμε μπροστά με μεγαλύτερη κλίμακα, ισχυρότερο οικονομικό προφίλ και μοναδικές τεχνικές και εμπορικές ικανότητες για να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας, να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας και να δημιουργήσουμε βιώσιμη αξία για τους μετόχους μας”.

Από τις 9 Απριλίου, η Star Bulk διαθέτει στόλο 163 ιδιόκτητων πλοίων, συνολικής χωρητικότητας 15,6 εκατ. dwt.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των δύο εταιρειών με τη συγχώνευση δημιουργείται:

-Ένας κορυφαίος, διαφοροποιημένος στόλος πλοίων εξοπλισμένων με scrubber πλοίων. Η νέα εταιρεία θα είναι η μεγαλύτερη  εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία χύδην ξηρού φορτίου με συνδυασμένο στόλο 169 ιδιόκτητων πλοίων σε πλήρως παραδοτέα βάση, το 97% των οποίων είναι εξοπλισμένα με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (“scrubbers”), που κυμαίνονται από πλοία Newcastlemax/Capesize έως Supramax/Ultramax και με παγκόσμια παρουσία στην αγορά.

-Λειτουργίες και διαχείριση με γνώμονα την τεχνολογία της καλύτερης κατηγορίας. Και οι δύο εταιρείες εφαρμόζουν πλήρως ολοκληρωμένες λειτουργίες διαχείρισης πλοίων σε επίπεδο εμπορικής και τεχνικής διαχείρισης και η StarBulk θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της Eagle στον τομέα Supramax/Ultramax για να βελτιώσει τη χρήση και την απόδοση τους.

Ισχυρό χρηματοοικονομικό προφίλ και πλαίσιο απόδοσης κεφαλαίου: Η συνδυασμένη εταιρεία αναμένεται να έχει συνδυασμένη ρευστότητα σχεδόν 420 εκατ. δολάρια, στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, και καθαρή μόχλευση περίπου 37%.

Και οι δύο εταιρείες αναμένουν να διατηρήσουν τις αντίστοιχες μερισματικές πολιτικές τους μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η νέα εταιρεία αναμένεται να διατηρήσει την τρέχουσα μερισματική πολιτική της StarBulk.

-Σημαντικές συνέργειες κόστους και εσόδων. Η συναλλαγή αναμένεται να δημιουργήσει συνέργειες κόστους και εσόδων ύψους τουλάχιστον 50 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως εντός 12-18 μηνών από την ολοκλήρωση της συναλλαγής μέσω της ενσωμάτωσης των εμπορικών δραστηριοτήτων και των οικονομιών κλίμακας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των γενικών και διοικητικών εξόδων.

-Πιο ελκυστική επενδυτική πρόταση:

Η εταιρεία θα έχει σημαντικά αυξημένη proforma κεφαλαιοποίηση της αγοράς και αναμενόμενη ρευστότητα συναλλαγών στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου.

Με αυξημένο μέγεθος και ρευστότητα, η εταιρεία αναμένει να μειώσει το κόστος κεφαλαίου της.

Προηγούμενο άρθροΑϊτή: Σατανιστές απήγαγαν youtuber – Φόβοι για ανθρωποθυσία
Επόμενο άρθροΑΝΕΚΔΟΤΟ