Αρχική Κεντρική Ελλάδα Δρ ΚΕΡΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ – ΥΠΟΨΗΦΙΑ στο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ του ΕΠΑΜ στο Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ:...

Δρ ΚΕΡΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ – ΥΠΟΨΗΦΙΑ στο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ του ΕΠΑΜ στο Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ: Η ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ των ΜΕΛΩΝ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ για την ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ στα ΤΕΜΠΗ

67
0

Προσθέτοντας και τη δική μου υπογραφή στη πρωτοβουλία του <FACEBOOK ΤΕΜΠΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ> για να αναθεωρηθεί το ισχύον νομικό καθεστώς της ποινικής ευθύνης  πρωθυπουργού, μελών της κυβέρνησης και βουλευτών,< όταν είναι υπαίτιοι  για εγκλήματα> όπως το διαρκές έγκλημα της ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο, που έγινε στα Τέμπη στις 28-3-2023, θα ήθελα να εκθέσω τα παρακάτω

Οι έλληνες πολίτες, όπως είδαμε συμμετέχοντας στις πανελλαδικές διαμαρτυρίες,  απαιτούν  να τιμωρηθούν όλα τα υπεύθυνα ποινικά μέλη της κυβέρνησης, που επέτρεψαν ή αποδέχθηκαν με τις πράξεις τους ή τις παραλείψεις τους να τελεσθεί  το έγκλημα των Τεμπών  και να χάσουν μαζικά τη ζωή τους και την υγεία τους δεκάδες άνθρωποι.

Αυτό το πρωτόγνωρο έγκλημα στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων  είναι μία άδικη πράξη, που κατέστρεψε την ανώτερη ηθική αξία  στη κοινωνία μας, που είναι η ανθρώπινη ζωή.

Επίσης είναι μία πράξη για την οποία οι δράστες έχουν ποινική ευθύνη, δηλαδή έχουν είτε ενδεχόμενο δόλο είτε συνειδητή αμέλεια, που είναι δύο περιπτώσεις της υπαιτιότητας των δραστών.

Η υπαιτιότητα των  υπευθύνων κυβερνητικών προσώπων- δραστών για το έγκλημα της ανθρωποκτονίας στα  Τέμπη είναι ο ορισμός του ενδεχόμενου δόλου στο ποινικό δίκαιο, διότι   αυτοί  γνώριζαν  τη κατάσταση έλλειψης της απαιτούμενης σιδηροδρομικής υποδομής για την ασφάλεια των επιβατών-ταξιδιωτών και είχαν αποφασίσει  να επιτρέπουν να ταξιδεύουν άνθρωποι σε ανασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο, που ενδεχομένως  μπορούσε να τεθεί  σε κίνδυνο η ζωή και η υγεία των επιβατών και των εργαζομένων, δηλαδή να χάσουν τη ζωή και την υγεία τους, δηλαδή να τελεσθεί το έγκλημα της ανθρωποκτονίας.

Η γνώση τους και η αποδοχή τους προκύπτει από τις δημόσιες μαρτυρίες και τα δημοσιοποιηθέντα  μέχρι τώρα έγγραφα

(ι) των συνδικαλιστών ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ιι) του παραιτηθέντος  από το 2022 υπεύθυνου για την ασφάλεια κυκλοφορίας κυρίου Κατσιούλη (ιιι) της  Ευρωπαικής Επιτροπής από το 2012  (ιν) τις καταδικαστικές αποφάσεις  του Δικαστήριου  Ευρωπαικών Κοινότητων(ΔΕΚ)  κατά της Ελλάδας από το 2016 για μη επαρκείς σιδηδρομικές υποδομές και (ιν)  τη δημόσια δήλωση του Υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη επί λέξει <εάν ο Υπουργός Καραμανλής το έλεγε- ότι τα τραίνα έχουν πρόβλημα ασφαλείας- δε θα έμπαινε κανένας στο τραίνο>!

Δηλαδή ο  Άδωνις μας λέει ότι ο Υπουργός γνώριζε το πρόβλημα ασφαλείας και δεν ενημέρωσε τον ελληνικό λαό διότι δε θα έμπαινε κανείς άνθρωπος μέσα στο τραίνο.

Συνεπώς αποφάσισαν τη λειτουργία ενός ανασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου για να μη χάσει η ιταλική επιχείρηση τα έσοδα από τα εισιτήρια των επιβατών, δηλαδή το επιχειρηματικό κέρδος πάνω από τη ανθρώπινη ζωή.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος  Γ. Οικονόμου είπε< Ο πρωθυπουργός έχει σαφή εικόνα και άριστη γνώση των δομικών προβλημάτων και των αδυναμιών στο κράτος μας αλλά και στη χώρα μας εν γένει…..

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους σιδηρόδρομους. Ο πρωθυπουργός γνώριζε ότι παραλάβαμε μια υποδομή που ενώ θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2016 λειτουργούσε σε ένα ποσοστό μικρότερο από το 30%».

Οι δράστες κυβερνητικοί, που είναι δημόσιοι υπάλληλοι, κατά το Ποινικό Δίκαιο, διότι ασκούν δημόσια εξουσία  για να υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον , που είναι, μεταξύ των άλλων, η προστασία της ανθρώπινης ζωής, έχουν ποινική ευθύνη για τη τέλεση αυτού του διαρκούς εγκλήματος  κατά της ανθρώπινης ζωής συνανθρώπων μας.

Οι εισαγγελικές αρχές  θα όφειλαν να ασκήσουν δίωξη και να προφυλακίσουν τα υπαίτια μέλη της κυβέρνησης για την από πρόθεση  μαζική ανθρωποκτονία των Τεμπών.

Όμως το άρθρο 86 του Συντάγματος, που  προβλέπει τη προσωπική  πολιτική ευθύνη, την αστική ευθύνη αποζημίωσης από αδικοπραξία και τη ποινική ευθύνη για τέλεση εγκλήματος από μέλη της κυβέρνησης, απαιτεί να αποφασίσει η Βουλή για τη ποινική ευθύνη.

Δηλαδή η Βουλή αποφασίζει εάν τελικά θα παραπεμφθεί το κάθε υπεύθυνο μέλος της κυβέρνησης στη Δικαιοσύνη για να τιμωρηθεί για το έγκλημα που διέπραξε και όχι ο αρμόδιος Εισαγγελέας στον οποίο ένας πολίτης απευθύνει τη μηνυτήρια αναφορά του. Αυτές οι συνταγματικές διατάξεις του άρθρου 86 θεμελιώνουν την ατιμωρησία δηλαδή την έλλειψη ισότητας των ελλήνων πολιτών απέναντι στους ελληνικούς ποινικούς νόμους.

Η ποινική ατιμωρησία των κυβερνητικών, που θεσμοθετεί το άρθρο 86 Συντάγματος και ψήφισαν οι βουλευτές , επιτρέπει στους εκάστοτε κυβερνώντες να μην απέχουν από τη τέλεση εγκλημάτων, όπως αυτό των Τεμπών, όπως ο κάθε πολίτης προβλέπει ή περιορίζει τη συμπεριφορά του  να μην είναι αξιόποινη διότι θα  τιμωρηθεί με τη προβλεπόμενη από τον ειδικό ποινικό νόμο ποινή.

Αυτή την ατιμωρησία των πολιτικών προσώπων καταδικάζουν οι πολίτες   και οι συγγενείς των θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών, που συντελέστηκε στις 28-2-2023. Είναι σημαντικό που υπογραμμίζουν ότι <η ατιμωρησία των πολιτικών προσώπων δεν συνάδει με την ηθική ούτε με τη Δημοκρατία>

Πράγματι  η απονομή ουσιαστικής δικαιοσύνης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το  δημοκρατικό πολίτευμα, που θεμελιώνεται στις αρχές του κράτους δικαίου και της λαικής κυριαρχίας

Όμως το  δημοκρατικό πολίτευμα στο ελληνικό κράτος αδρανοποιήθηκε  από το 2010 με συνέπεια να μην εφαρμόζονται και οι παραπάνω θεμελιώδεις αρχές , που αυτό στηρίζεται.

Αυτό συνέβη από της επιβολής και ισχύος του καθεστώτος της μνημονιακής κατοχής (Ν.3845/2010,Ν.3847/2010, Ν.4046/2012,Ν.4336/2015,Ν. 4389/2016, Ν.4549/2018)από το 2010έως σήμερα, που έχουν ψηφίσει οι βουλευτές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ-ΣΥΡΙΖΑ  με παραίτηση από ασυλία λόγω άσκησης εθνικής κυριαρχίας του ελληνικού λόγω  [άρθρο 14 παρ.5  Μνημονίου Β}όπως συμβαίνει με το καθεστώς του προτεκτοράτου.

Σαυτό το νομικοπολιτικό πλαίσιο  του παράνομου καθεστώτος  της μνημονιακής κατοχής και της ευρωπαικής πολιτικής ιδιωτικου χαρακτήρα κερδοφόρων ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών χωρίς ενιαία οργάνωση, εκμετάλλευση και ανάπτυξη των ελληνικών σιδηροδρόμων μεταφορών, η  ασφάλεια των  επιβάτων  και των  εργαζόμενων απαιτεί αύξηση κόστους και μείωση κέρδους . Το επενδυτικό κόστος έργων σιδηροδρομικής υποδομής ασφάλειας, της συντήρησης, βελτίωσης και επέκτασης της υποδομής καθώς και της χρηματοδότησης αποφασίζεται από τον μνημονιακό θεσμό  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ( ΕΕΣΥΠ.ΑΕ) , που ασκεί αποκλειστικά την  επενδυτική πολιτική  της περιουσίας των ελληνικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου με μέτοχο το ελληνικό κράτος, όπως  των ιδιωτικοποιημένων  ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Ο  σκοπός σύστασης και λειτουργίας της ΕΕΣΥΠ είναι η <αξιοποίηση> της περιουσίας των ελληνικών σιδηροδρόμων με τη ρευστοποίηση-εκποίηση της, την είσπραξη των εσόδων ρευστοποίησης ή διαχείρισης με την  εφαρμογή ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων,για την αποπληρωμή του παράνομου και επονείδιστου δημόσιου ελληνικού χρέους.

Συνεπώς   οι κυβερνώντες και οι βουλευτές, που ασκούν πολιτική σε αυτό το νομικοπολιτικό πλαίσιο  αδρανοποίησης του δημοκρατικού πολιτεύματος και κατάργησης του δημοσίου συμφέροντος  στη κυβερνητική πολιτική σιδηροδρομικών μεταφορών δε μπορεί να λειτουργήσει απονομή δικαιοσύνης για το πρωτόγνωρο  έγκλημα  των Τεμπών.

Η συνταγματικά θεσμοθετημένη ποινική ατιμωρησία των μελών της κυβέρνησης  κατά το άρθρο 86  είναι συνέπεια  αυτής της διαρκούς  προσβολής του δημοκρατικού πολιτεύματος , η οποία αναφέρεται στο Ποινικό Κώδικα ως έγκλημα εσχάτης προδοσίας των κρατικών λειτουργών .

Απαιτείται να διεκδικήσουμε όλοι μαζί τη κατάργηση του άρθρου 86 του Συντάγματος η οποία μπορεί να υλοποιηθεί μόνο από τα νέα κόμματα, που θα μπούν στη Βουλή του 2023 και θα υποστηρίξουν την επάνοδο της λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος στην Ελλάδα.

Το πατριωτικό και δημοκρατικό εξωκοινοβουλευτικό κόμμα του ΕΠΑΜ έχει υποστηρίξει και δεσμευθεί δημόσια στη κατάργηση του 86 του Συντάγματος .

Προηγούμενο άρθροΗ Motoway Καμπράνης Α.Ε. αποκλειστικός αντιπρόσωπος της LV8 στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΣπετσιώτικο ρεσάλτο στη Μήλο – Η πρώτη ναυτική επιτυχία των επαναστατημένων Ελλήνων