Παραπολιτικά

Το «Ηλεκτροσόκ» Κουρέτα στην Καρδιά της Μαγνησίας: Από τα Ψίχουλα στα Εκατομμύρια

​Εκεί που το «Αχιλλοπούλειο» κινδύνευε να μετατραπεί σε ένα θλιβερό μουσείο ιατρικής τεχνολογίας, ο Δημήτρης Κουρέτας αποφάσισε να ρίξει στο τραπέζι 2,5 εκατομμύρια ευρώ, αλλάζοντας τους όρους του παιχνιδιού.

​Είναι να αναρωτιέται κανείς…

Πού βρισκόταν η λογική τόσα χρόνια, όταν η Διοίκηση του Νοσοκομείου αναγκαζόταν να κάνει «θαύματα» με το εξευτελιστικό ποσό των 28.000 ευρώ σε βάθος δεκαετίας;

Μιλάμε για χρήματα που σε ένα σπίτι δεν φτάνουν ούτε για μια σοβαρή ανακαίνιση κουζίνας, πόσο μάλλον για την υγειονομική θωράκιση μιας ολόκληρης περιφέρειας.

Ο Περιφερειάρχης δεν κάνει απλώς δημόσιες σχέσεις· κάνει πολιτικό restart.

Επενδύοντας ταυτόχρονα σε…

​Δημόσια Υγεία (γιατί χωρίς χειρουργεία δεν υπάρχει αύριο)

Πολιτική Προστασία (το μάθημα από τις πλημμύρες έγινε βίωμα)

​Κοινωνικές Υποδομές

​…Δείχνει ότι αντιλαμβάνεται την Περιφέρεια όχι ως έναν γραφειοκρατικό μηχανισμό, αλλά ως ένα ζωντανό δίχτυ ασφαλείας.

​Και η ατάκα που «Πόνεσε»

​Οταν ο γιατρός Κυριάκος Κολτσίδας κάνει λόγο για «μάννα εξ ουρανού», η φράση αυτή είναι ταυτόχρονα ύμνος για τη νέα χρηματοδότηση και δριμύ «κατηγορώ» για την αδιαφορία των τελευταίων 20 ετών.

Το να μένει ένας εξοπλισμός αμετάβλητος για δύο δεκαετίες σε έναν κλάδο που η τεχνολογία τρέχει με ταχύτητα φωτός, δεν είναι απλή παραμέληση· είναι υγειονομικό ρίσκο.

​Το συμπέρασμα;

Αν ο Κουρέτας συνεχίσει να «σκοράρει» σε τέτοιες ευαίσθητες γωνίες, τότε η Θεσσαλία ίσως αρχίσει να ελπίζει ότι η κανονικότητα δεν είναι πια ένα μακρινό σενάριο, αλλά μια χειροπιαστή πραγματικότητα.

Τα χειρουργεία του Βόλου αποκτούν πλέον «ευρωπαϊκό αέρα» και οι πολίτες της Μαγνησίας αισθάνονται, επιτέλους, ότι δεν είναι οι φτωχοί συγγενείς του κέντρου.

Γιώργος Κουμιώτης