Ελλάδα

Σκληραίνει το παιχνίδι!! Σαμαράς σε Μητσοτάκη: Η Ελλάδα δεν είναι ιδιοκτησία σας

Σφοδρή επίθεση εφ΄ όλης της ύλης εξαπέλυσε στην κυβέρνηση και προσωπικά στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ο πρώην πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, παρεμβαίνοντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση επί του αιτήματος του ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τις υποκλοπές.

Ο κ.Σαμαράς ξεκίνησε και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα εθνικά θέματα, προειδοποιώντας ότι η Τουρκία με το νομοσχέδιο για τη “Γαλάζια Πατρίδα” επιδιώκει θερμό επεισόδιο, ώστε αυτό να αποτελέσει αφορμή για συνιδιοκτησία στο Αιγαίο.

Αμφισβήτησε τον ισχυρισμό της κυβέρνησης πως οι υποκλοπές πραγματοποιήθηκαν από τέσσερις ιδιώτες.

Κατήγγειλε συνολικά την κυβερνητική πολιτική, αλλά και την ηθική και δημοκρατικότητα του Μαξίμου.

Ενώ σχολίασε ειρωνικά το πρόσφατο ερώτημα Μητσοτάκη ποιος θα σηκώσει το τριψήφιο στο Μαξίμου στις 3 το πρωί σε μία κρίση. 

“Τρεις το πρωί” κτύπησε το τηλέφωνο στο Μέγαρο Μαξίμου για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τον “φραπέ” και τον “χασάπη”.

Για τα Τέμπη, που τρία χρόνια μετά κανείς δεν ξέρει τι έγινε.

Για την ακρίβεια, που θερίζει. Για τις απευθείας αναθέσεις, που σοκάρουν. Για την Κάσο, όπου ακόμα αγνοείται το καλώδιο.

Για τη ασφάλεια, που έχει κτυπήσει amber alert. Για το δημογραφικό, την πρώτη εθνική μας απειλή.

Για την ερημωμένη επαρχία. Για τη νεολαία, που έχει μείνει χωρίς πυξίδα.

Για την έντονη μυρωδιά που έχει κατακλύσει 3 μέρες την Αθήνα και κανείς δεν ξέρει τίποτα…

“Τρείς το πρωί” χτυπάει το τηλέφωνο καθημερινά για τη “Γαλάζια Πατρίδα” του Ερντογάν. Την Αλβανία του Ράμα.

Tα Σκόπια που είναι πια ανεξέλεγκτα. Το Ουκρανικό drone στη Λευκάδα”, είπε ο κ.Σαμαράς και πρόσθεσε απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό:

Το πρόβλημα κ.Μητσοτάκη δεν είναι στο τηλέφωνο. Είναι στο ότι δεν το σηκώνει κανείς…

Κι όπως θα σας έλεγε ο ιδρυτής της Παράταξης, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, “η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο φρενοκομείο”. Φέρετε την απόλυτη ευθύνη.”

Ο κ.Σαμαράς είπε επίσης στον κ. Μητσοτάκη:

Η Ελλάδα δεν είναι ιδιοκτησία σας. Δεν είστε Κυβερνήτης ή Ηγεμόνας. Είστε πρωθυπουργός. Κι οφείλετε -έστω και τώρα- να σεβαστείτε τη θεσμική λειτουργία και την αξιοπρέπεια αυτής της χώρας. Γιατί η Ελλάδα υπήρξε, υπάρχει και θα υπάρχει και μετά από εσάς