O Αντώνης Μωράκης, παλαίμαχος επιθετικός της Νίκης, έφυγε σήμερα Τρίτη (2/9) από τη ζωή.
Διέμενε στην Κριθαριά και ήταν γεννημένος στις 21/12/1937 και αγωνίστηκε στη μεγάλη ομάδα της Α’ Εθνικής τη σεζόν 1964-65 και 1965-66, αγωνιζόμενος σε 25 ματς και πετυχαίνοντας ένα γκολ.
Για πολλά χρόνια ήταν και προπονητής στην ακαδημία της Νίκης, μαζί με τους άλλους μεγάλους τους Λευτέρη Καλιοτζή, Θόδωρα Κοντογιάννη, Γιώργο Καζανίδη.







