Ελλάδα

Rally Italia Sardegna 2025: Αυλαία στον αγώνα των εκπλήξεων- Προηγούνται οι Ogier- Landais με μικρή διαφορά απο τους Tanak- Jarveoja


Του Περικλή Χαλάτση

Από νωρίς το πρωί ξεκίνησε το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ράλλυ στη Σαρδηνία. Σήμερα η ημέρα μπορεί να μην είναι τόσο δύσκολη όσο η χθεσινή ωστόσο οι ειδικές κρύβουν παγίδες.

Την Παρασκευή και το Σάββατο οι αγωνιζόμενοι έκαναν από 6 Ε.Δ . Σήμερα θα κάνουν μόνο 77.78 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε τέσσερις Ε.Δ.  Το σύνολο των χιλιομέτρων είναι μόνο 265.25 km από τα οποία τα 187.49 είναι απλές διαδρομές.

Όλα δείχνουν ότι οι Sebastien Ogier- Vincent Landais που προηγούνται, θα κερδίσουν τον αγώνα αλλά ποτέ δεν μπορούμε να προεξοφλήσουμε ένα αποτέλεσμα. Στον ίδιο αγώνα το 2024 και πάλι οι Γάλλοι ήταν μπροστά. Ετοιμαζόντουσαν να πανηγυρίσουν. Όμως στην τελευταία ειδική, στην Wolf Power Stage, ένα κλαταρισμένο λάστιχο τους στέρησε το βάθρο. Και στο πρώτο σκαλί ανέβηκαν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja που βρίσκονταν στη 2η θέση.

Στο τέλος της χθεσινής ημέρας – δεύτερο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας-  6oς γύρος του WRC, οι Ogier-Landais είχαν μια διαφορά 11.1 δευτερολέπτων από τους Ott Tanak- Martin Jarveoja (Hyundai i20 Rally). Στην 3η θέση ακολουθούν οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen )Toyota GR Yaris Rally 1) και στην 4η θέση αλλά με μεγάλη διαφορά (3.37.8) οι Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally 1). Οι τελευταίοι που προηγούνται στη βαθμολογία ενώ έχουν σωστό ρυθμό και στις ειδικές διαδρομές οι διαφορές με τα άλλα πληρώματα είναι μικρές, στην προτελευταία ειδική διαδρομή της χθεσινής ημέρας είχαν κλατάρισμα και αναγκάσθηκαν να το αλλάξουν μέσα στην ειδική. Λάστιχο είχαν και οι Sami Pajari – Marko Salminen (Toyota GR Yaris Rally 1) που ακολουθούν στην 5η θέση.

Εκτός αγώνα από την πρώτη ημέρα του αγώνα μετά έξοδο και ανατροπή ήταν οι Λετονοί Martins Sesks-Renars Francis (Ford Puma Rally 1). Οι τεχνικοί έφοροι ελέγχοντας το αυτοκίνητο και τα συστήματα ασφαλείας, roll-cage, δεν έδωσαν το πράσινο φως στο πλήρωμα για να εκκινήσει στο δεύτερο σκέλος έστω και για την κατηγορία Super Rally.

Solberg-Edmondson

Στο WRC2 προηγούνται οι  Gryazin-Aleksandrov και ακολουθούν οι Solberg-Edmondson (διαφορά 26,8) και οι Lindholm-Hamalainen που αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση. Επειδή ο Lindholm  δεν άκουγε τον Hamalainen χρειάσθηκε να την αλλάξουν στην τελευταία ειδική διαδρομή της χθεσινής ημέρας.

Οι Fourmaux-Coria (Hyundai i20 Rally1) έκαναν πολλά λάθη. Σε μια ειδική ακολούθησαν άλλο …μονοπάτι και έχασαν χρόνο, σε μια άλλη για τουλάχιστον 300 μέτρα πήγαν παράλληλα στην ειδική αλλά μέσα από χωράφια και τελικά στην 11η ειδική διαδρομή είχαν ανατροπή και εγκατέλειψαν.

Λίγες ώρες πριν, στην 2η ειδική διαδρομή του 2ου σκέλους (η 8η του αγώνα μήκους 24.34 χλμ) είχαν έναν κατεστραμμένο αριστερό τροχό. Οι Γάλλοι άλλαξαν το λάστιχο και ξαναμπήκαν στον αγώνα. Εκεί είχαμε γκρίνια από τον Ogier. Γιατί βρισκόταν πίσω από τον Fourmaux και από την σκόνη του έρριξε το ρυθμό του και έχασε αρκετά δευτερόλεπτα. Στην ειδική αυτή έχασε την πρωτοπορία από τον Tanak.

Ευτυχώς οι αγωνοδίκες αφού εξέτασαν καρέ καρέ το βίντεο έδωσαν έναν άλλο χρόνο, από αυτόν που είχε σημειώσει ο Ogier και έτσι σταμάτησε η γκρίνια.

Οι δέκα πρώτοι της χθεσινής ημέρας

 

Οι σημερινές Ε.Δ

Η Cosmote (Sport 7) θα μεταδώσει και τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές.

Στις 08.25 την SS 13 (είναι σε εξέλιξη)

Στις 09.30 την SS 14

Θα ακολουθήσουν άλλες δύο μεταδόσεις στις 11.50 και στις 14.00. Στις 14.00. Θα δούμε τις προσπάθειες των αγωνιζομένων στην Wolf Power Stage και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι απονομές και το Rally Italia Sardegna 2025 θα κλείσει με τις καθιερωμένες  σαμπάνιες.

Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen

Τα συνολικά χιλιόμετρα που θα κάνουν τις τρείς ημέρες τού αγώνα  είναι 1.190,50. Από αυτά τα 870,42 είναι απλές διαδρομές και τα 320.08 είναι δύσκολες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.

 

 



zougla.gr