Ελλάδα

F1: Εντυπωσιακός ο Oscar Piastri-Ήταν ταχύτερος και στα δύο πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά


Του Π. Χαλάτση

Στο κατάμεστο από κόσμο Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari η αν θέλετε πιο απλά στην πίστα της Imola, έγιναν σήμερα τα δύο πρώτα ανεπίσημα δοκιμαστικά. Για πρώτη φορά τα μονοθέσια «φόρεσαν» τη νέα γόμα C6 της Pirelli και οι οδηγοί δοκίμασαν τα περιθώρια τους στις εξόδους των στροφών. Η C6 είναι η πιο μαλακή επιλογή που έχει δοκιμασθεί μέχρι σήμερα στην F1.

Στο practice 1 όλα ξεκίνησαν σωστά. Χωρίς προβλήματα και με καλές καιρικές συνθήκες. Από τα πρώτα λεπτά όλοι καταλάβαμε ότι η McLaren είχε άλλη δυναμική. Ο Oscar Piastri με χρόνο 1:16.545 ήταν πιο γρήγορος ενώ ο ομόσταυλός του Lando Norris ήταν πίσω του μόλις 32 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στην τρίτη θέση ο Sainz με διαφορά 52 χιλιοστών.

Προσπάθησε αρκετά ο Russell αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο κρατώντας την 4η θέση ενώ στην 5η θέση ήταν ο Hamilton με 96 χιλιοστά διαφορά από τον πρώτον. Η Mercedes θα λέγαμε ότι ανέβασε ρυθμό και μπήκε στο παιχνίδι.

Με την ομάδα της Alpine είδαμε για πρώτη φορά τον Franco Colapinto που θα τρέξει αρχικά πέντε αγώνες πάντα υπό την καθοδήγηση του Flavio Briatore.

Δύο λεπτά πριν τελειώσει ο χρόνος για το P1 είχε έξοδο ο Gabriel Bortoleto. Η Kick Sauber δεν έπαθε μεγάλη ζημιά.

Και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών η McLaren «έπαιζε» το δικό της παιχνίδι. Οι δύο πιλότοι της , ο Oscar Piastri και ο Lando Norris έκαναν το 1-2.

Ο Lewis Hamilton το πάλεψε αρκετά με τη νέα γόμα. Αφού δοκίμασε τη νέα C6 μπήκε στα πίτς και έβαλε την C5. Ο Βρετανός έδειξε να βρίσκει ρυθμό ωστόσο η Ferrari δεν είναι σε θέση να ακολουθήσει την McLaren.

Το Practice 2 δεν ολοκληρώθηκε αφού ο Isack Hadjar έχασε τον έλεγχο της VCARB02 και «κόλλησε» στην αμμοπαγίδα. Όμως και πάλι απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Oscar Piastri με τον Norris να τον ακολουθεί.

Οι γύροι δεν ολοκληρώθηκαν παρά το γεγονός ότι όλα τα μονοθέσια περίμεναν να βγουν για έναν τελευταίο γρήγορο γύρο. O Verstappen δεν κατάφερε να κάνει πολλά πράγματα και λογικό ήταν οι μηχανικοί του να ακούν διαρκώς τα παράπονά του. Παράπονα έκανε και ο Μονεγάσκος .  Το κράνος του λόγω των υψηλών ταχυτήτων ανασηκωνόταν και ο Leclerc αναγκαζόταν να αφήνει το τιμόνι και με το ένα χέρι να κατεβάζει το κράνος του.

Το αυριανό πρόγραμμα, Σάββατο 17  Μαΐου, έχει ώς εξής:

13.30                               Practice 3

17.00                              Qualifying

Τα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά καθώς επίσης και το Qualifying μπορείτε να τα παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση όσοι είστε συνδρομητές στο Ant1 +.

 



zougla.gr