Ελλάδα

Επίσημο: Νέο πισωκίνητο Renault 5 Turbo 3E με 540 ηλεκτρικά άλογα και αγωνιστικό DNA


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μετά την παρουσίαση του concept στα τέλη του 2024, η έκδοση παραγωγής του Renault 5 Turbo 3E μόλις έφτασε. Φαίνεται σχεδόν πανομοιότυπη, εκτός από μικρές αλλαγές, όπως η προσθήκη ενός λογότυπου RS πίσω από τις κολόνες B. Εξακολουθεί να είναι μια διθέσια κατασκευή, με πολλά ηλεκτρικά άλογα και πίσω κίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο μικρός αυτός πύραυλος που αποτίει φόρο τιμής στο Renault 5 Turbo του 1980, κάθεται σε τεράστιους τροχούς 20 ιντσών, ενώ διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες στο πίσω μέρος. Ο καθένας με 270 ίππους με το ηλεκτρικό hot hatch να αποδίδει συνολικά 536 ίππους. Καταφέρνει το 0-100 σε περίπου 3 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 270χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αυτονομία εκτιμάται από την εταιρία στα 400χλμ. από την μπαταρία 70 kWh που διαθέτει. Μάλιστα σε ένα ιδανικό σενάριο, η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτίσει από 15 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 15 λεπτά.

Παρά το γεγονός ότι έχει μπαταρία 70άρα, το σύνολο ζυγίζει 1.450 κιλά, όσα ακριβώς και το κανονικό Renault 5 με την 50άρα μπαταρία. Η ποινή βάρους εξουδετερώθηκε με τη χρήση κυρίως ανθρακονήματος εσωτερικά και εξωτερικά. Η απαλλαγή από τις πίσω πόρτες και τα καθίσματα βοήθησε επίσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επιφάνειες Alcantara, το roll cage τα καθίσματα μπάκετ με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων αλλά και δύο οθόνες, συνθέτουν το σκηνικό στο εσωτερικό.

Η Renault θα ανοίξει τα βιβλία παραγγελιών τις επόμενες εβδομάδες, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν το 2027. Η τιμή δεν αναφέρεται, αλλά το 5 Turbo 3E είναι πιθανό να κοστίζει εξαψήφιο αριθμό, ενώ θα κατασκευαστούν μόνο 1.980 μονάδες.



zougla.gr