Του Π. Χαλάτση
Στην πίστα, Autodromo Jose Carlos Pace, στο Sao Paolo της Βραζιλίας έχουν στραφεί οι προβολείς της F1. Στους τέσσερις τελευταίους αγώνες είχαμε τέσσερις διαφορετικούς νικητές. Ο Max Verstappen στον αγώνα του Mexico πήρε μια μικρή ανάσα και αύξηση ελάχιστα τη διαφορά που έχει με τον Lando Norris που διεκδικεί τον τίτλο. Ο Norris βρίσκεται μόλις 47 βαθμούς πίσω από τον περσυνό παγκόσμιο Πρωταθλητή και όλα για το 2024 παραμένουν ανοικτά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Απομένουν τέσσερις αγώνες για να ολοκληρωθεί η σεζόν. Μετά τη Βραζιλία όπου θα έχουμε και αγώνα Sprint -που σημαίνει και άλλοι βαθμοί- ακολουθεί αγώνας στο Las Vegas (24 Νοεμβρίου), στο Qatar (1η Δεκεμβρίου) και τέλος στις 8 Δεκεμβρίου ο αγώνας στο Abu Dhabi. Στο Qatar θα γίνει και εκεί ενας αγώνας Sprint.
Το αγωνιστικό πρόγραμμα έχεις ως εξής:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Παρασκευή 1 Νοεμβρίου: 16:30 Free Practice 3 (ANT1+)
20:30 κατατακτήριες Sprint (ΑΝΤ+)
Σάββατο 2 Νοεμβρίου: 16:00 Sprint αγώνας (ΑΝΤ+)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
20:00 Κατατακτήριες Pole Position αγώνα (ANT1+)
Κυριακή 3 Νοεμβρίου: 19:00 Αγώνας
Ο αγώνας θα μεταδοθεί σε απευθείας μετάδοση από το συνδρομητικό κανάλι του ΑΝΤ1+ και το επίσης συνδρομητικό κανάλι F1 TV Pro
Ετεροχρονισμένα στις 23.00 μπορείτε να δείτε τον αγώνα και από το ελεύθερο κανάλι του Ant1.
Το Βραζιλιάνικο Grand Prix, αναμένεται να έχει δράση. Η πίστα ονομάστηκε José Carlos Pace προς τιμήν του Βραζιλιάνου πιλότου. Έχει μήκος 4.309 μέτρα και οι οδηγοί την Κυριακή θα κάνουν 71 γύρους όπου θα καλύψουν 305.879 χλμ. Το ρεκόρ πίστας κατέχει από το 2018 ο Valtteri Bottas.
Η άσφαλτος είναι καινούργια. Και στα 4.309 μέτρα καθαρίστηκε σχολαστικά με σύστημα υψηλής πίεσης νερού για να αφαιρεθεί η γυαλάδα που εμφανίζεται συνήθως στην καινούργια άσφαλτο, αυξάνοντας παράλληλα και την τριβή της επιφάνειας.
Στο Interlagos, οι πλευρικές και διαμήκεις δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά στις 15 στροφές της πίστας που έχει με αντίθετη φορά από τους δείκτες του ρολογιού, είναι μέτριας προς χαμηλής έντασης και καλά κατανεμημένες και στους δύο άξονες. Επίσης, η νέα επιφάνεια της πίστας μπορεί να επιτρέψει ταχύτερους χρόνους γύρου, με αποτέλεσμα την αύξηση της καταπόνησης στα ελαστικά.
Η Pirelli διάλεξε τα πιο μαλακά, σε σχέση με πέρυσι, ελαστικά. Η C3 θα είναι η σκληρή, η C4 η μεσαία και η C5 η μαλακή. Ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι υπάρχει και ο αγώνας Sprint με αποτέλεσμα το σετάρισμα στα μονοθέσια να είναι περιορισμένο αφού δεν υπάρχουν τα P2 και P3.