Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η κατοχή μιας Lamborghini Diablo είναι το όνειρο κάθε λάτρη του αυτοκινήτου, μέχρι αυτό το όνειρο να μετατραπεί σε εφιάλτη, χάρη σε μια ράμπα μεταφοράς. Αυτό ακριβώς συνέβη όταν μια ασημένια Diablo έπεσε κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης, αφήνοντας τον ιδιοκτήτη της να παλεύει με έναν υπέρογκο λογαριασμό επισκευής και την αμέριστη προσοχή του διαδικτύου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Οι φωτογραφίες του περιστατικού έκαναν γρήγορα το γύρο του διαδικτύου, δείχνοντας την ασημένια Lamborghini να κρέμεται από το φορτηγό. Όπως βλέπετε και στις εικόνες το πίσω δεξιά μέρος «έσκασε» στο έδαφος με δύναμη, ενώ ο μπροστινός προφυλακτήρας σήκωσε το κύριο βάρος του ατυχήματος και υπέστη επίση ζημιές. Η βασική αιτία του ατυχήματος φαίνεται να ήταν η βλάβη της υδραυλικής ράμπας του φορτηγού, κατά την εκφόρτωση της Diablo, όπως αποδεικνύεται και από την «λίμνη» υγρού που λερώνει την άσφαλτο από κάτω.
Το περιστατικό λέγεται ότι συνέβη στο Boise του Άινταχο της Αμερικής, με τις φωτογραφίες να δημοσιεύονται αρχικά στο φόρουμ VW Vortex αλλά έγιναν viral μετά την αναδημοσίευσή τους από τον λογαριασμό Instagram Supercar Fails.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πρόσθετες φωτογραφίες που τραβήχτηκαν αργότερα εκείνο το βράδυ δείχνουν το Diablo να σηκώνεται προσεκτικά από έναν γερανό, μια προσπάθεια να αποτραπεί οποιαδήποτε περαιτέρω ζημιά στο ευαίσθητο αμάξωμα ή στο κάτω μέρος του. Μάρτυρες αναφέρουν ότι η Lamborghini έμεινε σταθμευμένη στο σημείο κατά τη διάρκεια της νύχτας, αντέχοντας την καταρρακτώδη βροχή, μαζί με ένα άλλο supercar, που ήταν ήδη φορτωμένο στο φορτηγό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Lamborghini Diablo πλησιάζει την 35η επέτειό της, καθώς παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 1990. Με έναν θηριώδη V12, η Diablo διαδέχθηκε την θρυλική Countach και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2001, όταν έδωσε τη σκυτάλη στη Murciélago. Το εν λόγω μοντέλο φαίνεται να είναι ένα pre-facelift του 1994, με τιμή πλέον στα 300.000 ευρώ. Στην καρδιά του βρίσκεται ένας V12 5,7 λίτρων, που στέλνει 492 άλογα και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων.