Στη δημοσιότητα έδωσε πριν από μερικές ημέρες η Νέα Δημοκρατία την ειδική έκθεση εσόδων-δαπανών για τις πρόσφατες ευρωεκλογές δίνοντας, επιτέλους, απαντήσεις στα ερωτήματα για τη αμοιβή του «γκουρού της επικοινωνίας» Σταν Γκρίνμπεργκ.
Ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος, ο οποίος έχει σταματήσει τη συνεργασία με το Μαξίμου εδώ και μερικούς μήνες, εισέπραττε περίπου 16.000 ευρώ τον μήνα για το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2024, συνολικά ποσό 94.483,56. Άγνωστο, βέβαια, παραμένει το χρηματικό ποσό που λάμβανε ο Αμερικανός τα προηγούμενα χρόνια, καθώς η συνεργασία του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι μακρά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Χαρακτηριστικό είναι ότι, το 2021, ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, είχε ισχυριστεί ότι ο Σταν Γκρίνμπεργκ «δεν πληρώνεται από πουθενά. Είναι συνομιλητής και γνωστός του πρωθυπουργού από παλιά. Δεν πληρώνεται από κάποιους».
Την ίδια στιγμή αποκαλύπτεται και το μέγεθος των χρημάτων που δαπάνησε η Νέα Δημοκρατία για την προεκλογική της καμπάνια για τις ευρωεκλογές. Αυτό αγγίζει τα 2,7 εκατομμύρια, την ώρα που το σύνολο της κρατικής χρηματοδότησης ήταν 2,11 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η Νέα Δημοκρατία, που έχει περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ χρέη, δαπάνησε 1 εκατ. σε διαφημίσεις προς τα ΜΜΕ και τα 822.000 ευρώ σε διαφημίσεις σε Facebook – Google, σε δημοσκοπήσεις και σε εταιρείες δημοσίων σχέσεων.
Τα υπόλοιπα είναι οι αμοιβές του Σταν Γκρίνμπεργκ και το κόστος για εκλογικά κέντρα και χώρους εκδηλώσεων.
Διαβάστε αναλυτικά: