Αρχική Ελλάδα Μόνο λίγες Aprilia RS 660 Trofeo στην παραγωγή

Μόνο λίγες Aprilia RS 660 Trofeo στην παραγωγή

30
0


του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως και στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έτσι και στον κόσμο της μοτοσυκλέτας υιοθετήθηκε η ιδέα των μοτοσυκλετών έτοιμων για την πίστα, που προσφέρονται σε απλούς αναβάτες, ή ένα βήμα πιο κάτω από τους αγωνιζόμενους. Όλες τους, ωστόσο, είναι εξαιρετικά αναβαθμισμένες, παρόλο που δεν θα μπορούσε ο απλός αναβάτης με τη μικρή εμπειρία ποτέ να αποσπάσει τα πάντα από αυτά που προσφέρουν. Και η Aprilia είναι ο πιο πρόσφατος κατασκευαστής που μπαίνει στη δράση με την κυκλοφορία της RS 660 Trofeo, μιας σπορ μοτοσυκλέτας περιορισμένης έκδοσης μόνο για πίστα, που βασίζεται στην προηγούμενη επιτυχία της μάρκας με μια μοτοσυκλέτα που δεν μπορούσε παρά να την παρασύρει στον ίδιο δρόμο.

Η μοτοσυκλέτα αυτή βασίζεται στην RS 660, αλλά σε αντίθεση με την έκδοση δρόμου, η Trofeo κατασκευάζεται στην πραγματικότητα από το τμήμα αγώνων. Σύμφωνα με την Aprilia, «Η περιορισμένη παραγωγή, που συμβαίνει μεταξύ κάθε νέας σεζόν αγώνων, γίνεται απευθείας από το τμήμα Aprilia Racing ως μέρος του προγράμματος Factory Works».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας αυτό κατά νου, η Aprilia Racing και το πρόγραμμα Factory Work καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια καλύτερη μοτοσυκλέτα. Το πρόγραμμα καταργεί τον διακόπτη ανάφλεξης, μαζί με το ABS – αν και η μονάδα ελέγχου ABS, ωστόσο, παραμένει στη μοτοσυκλέτα και είναι συνδεδεμένη για να εκμεταλλευτεί τις ρυθμίσεις του ενσωματωμένου ηλεκτρονικού συστήματος – ενώ το υπόλοιπο σύστημα πέδησης απλοποιείται με ανεξάρτητες συνδέσεις με τις δαγκάνες των φρένων. Στη συνέχεια, η ηλεκτρονική μονάδα ECU της μοτοσυκλέτας προγραμματίζεται με την καλύτερη δυνατή χαρτογράφηση (σε πλήρη ισχύ) που αναπτύχθηκε από την Aprilia Racing. Έχει επίσης ρυθμιστεί για την αγωνιστική εξάτμιση SC Project.

Για να είναι τα πάντα στο υψηλό επίπεδο των αναβαθμίσεων, το σύστημα ανάρτησης, με τα μπροστινά πιρούνια να λαμβάνουν μια ρυθμιζόμενη εσωτερική λειτουργία “Misano by Andreani”, που λειτουργεί τόσο για απόσβεση συμπίεσης όσο και για απόσβεση επαναφοράς καθώς και ρύθμιση προφόρτισης, ενώ ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins AP948 διαθέτει υδραυλική προφόρτιση, συμπίεση, και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας αναβαθμίστηκε επίσης, καθώς η Aprilia κατέβασε τη θέση οδήγησης χάρη στην αγωνιστική επάνω πλάκα στήριξης τιμονιού, αλλά και τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ. Η Aprilia μείωσε επίσης το βάρος χωρίς υγρά, σε μόλις 153 κιλά.

Συνολικά, η Trofeo είναι μια μοτοσυκλέτα περιορισμένης έκδοσης, μόνο για πίστα, που θα κοστίσει περίπου 20,000 €. Αλλά μόνο 28 μονάδες RS 660 Trofeo θα κατασκευαστούν, οπότε αν υπάρχει το ανάλογο ενδιαφέρον από κάποιους αναβάτες, θα πρέπει να ενεργήσουν γρήγορα, καθώς οι παραγγελίες γίνονται άμεσα. https://www.aprilia.com/gr_EL/customer-care/



zougla.gr

Προηγούμενο άρθρο«Στης Ελιάς το Δάκρυ» – Ξεκίνησε το 5ο Φεστιβάλ αφήγησης παραμυθιού στην Καλαμάτα
Επόμενο άρθροΤο σπάνιο ταλέντο του Δημοσθένη Βουτυρά – Ο τόμος διηγημάτων του «Παραρλάμα και άλλες ιστορίες»