Το άγριο ξεβράκωμα του Μητσοτάκη συνεχίζεται και “βάφει με αίμα” τα χέρια του Πρωθυπουργού.
Σε νέα ανακοίνωση προβαίνει ο ΟΣΕ για το δυστύχημα στα Τέμπη, με διευκρινίσεις για τη σηματοδότηση που κρύβει μία απίστευτη είδηση που τα πετσωμένα ΜΜΕ έχουν αγνοήσει.
«Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής στο Σταθμό της Λάρισας με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Αυτό σημαίνει ότι αν ο σταθμάρχης είχε «χαράξει» τη διαδρομή για το Intercity 62, τότε το μοιραίο κλειδί θα είχε γυρίσει αυτόματα και το τρένο δεν θα έμπαινε σε πορεία σύγκρουσης με την εμπορική αμαξοστοιχία που ήταν στην γραμμή καθόδου.
Επίσης, το σύστημα του έδινε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει την πορεία του τρένου και να του δώσει εντολή να σταματήσει πριν από τη σύγκρουση.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΟΣΕ:
«Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που παρουσιάστηκαν στα ΜΜΕ σχετικά με τη λειτουργικότητα της τηλεδιοίκησης του Σταθμού της Λάρισας και επειδή όσα αναφέρονται για την ύπαρξη πλήρους τηλεδιοίκησης το 2019 είναι απολύτως ανακριβή ο Οργανισμός αποσαφηνίζει τα εξής:
Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά στην περιοχή του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση.
Η μόνη δυνατότητα που διατηρούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης ήταν η παρακολούθηση της διαδρομής από την είσοδο της Λάρισας έως την είσοδο των Νέων Πόρων.
Δεν υπήρχε δυνατότητα τηλεχειρισμών για τη χάραξη διαδρομών μεταξύ των Σταθμών παρά μόνο διευθέτηση μεμονομένων αλλαγών τροχιάς.
Μετά τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας, κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε.
Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής στο Σταθμό της Λάρισας με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας».
Άρα λοιπόν οι φωτιές που σαρώνουν όλη τη χώρα κάθε καλοκαίρι κατέστρεψαν την υποδομή που θα χρειαζόταν για να σωθούν τόσοι αθώοι.
Όμως, εδώ και 4 χρόνια από το 2019 άρα με κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν επιδιορθώθηκαν τα προβλήματα καθώς πιο σημαντικό για τον υπηρέτη των υπεργολάβων ήταν να καεί ο τόπος παρά η ασφάλεια των πολιτών.